077-996-9422

מלאו את הטופס ונשמח להיפגש

קידום אתרים SEO

תוכן מותאם למנועי חיפוש - הכול אודות כתיבה סריקה
כמאגר המידע הכי גדול ביקום, מקדשת רשת האינטרנט את כלל התכנים המופיעים בה. חשיבות התוכן באתרים השונים היא בבחינת מים לצמח, אור השמש לפרח ואוויר לנשימה. כל אתר המעוניין ביישום פעולות לצרכי קידום אתרים, מחויב לבצע התאמה גורפת בכלל תכני האתר לצרכי קידום, עוד בטרם החלו פעולות הקידום.
פעולה זו מכונה אופטימיזציה והיא נועדה להתאים את מבנה האתר, מילות המפתח באתר ותכני האתר אל קוד תכנות האתר. לאחר השלמת פעולה זו מתאפשרת תחילת פעילות לצרכי קידום במנועי החיפוש באמצעות קידום אתרים SEO.
כתיבת תוכן למונעי החיפוש –כיצד לעשות זאת נכון?
כתיבה סריקה, הינו ביטוי הממחיש את מטרות כתיבת התוכן לצרכי קידום אתרים במנועי חיפוש. כתיבה זו נועדה לרצות שני גורמים נפרדים בעת ובעונה אחת. מצד אחד, כתיבת תוכן לאתרים אמורה להעניק לגולש ערך מוסף אודות נושא או תחום בו הוא מתעניין, מצד שני, הכתיבה אמורה להיות מותאמת לצרכי מנועי הסריקה של מנועי החיפוש, שמבצעים הליך של סריקת טקסט ואישורו.
בשני המקרים, הכתיבה צריכה להיות עניינית, ממוקדת בנושא, תכליתית, מרעננת ונוחה לקריאה. כתיבה למטרות אלו, מכונה בשפה המקצועית קידום אתרים SEO (Search Engine Optimization). לכתיבה לצרכי SEO קיימים מספר כללים וחוקים ברורים המניעים את עולמות התוכן לצרכי קידום אתר.
תוכן מותאם למנועי החיפוש מתבצע לרוב על פי בחירת מילות מפתח המצויים בגוף טקסט התוכן. מילים אלו אמורים להיבחר בקפידה על ידי חברת קידום אתרים SEO ומתוך סקר שוק והבנת מילות המפתח הרלוונטיות לצרכי הקידום.
טקסטים לצרכי קידום אתרים SEO צריכים להכיל את הכללים הבאים:
דחיסות מילות המפתח בגוף הטקסט- חזרה ממוצעת של 5% מהטקסט לצרכי מילות המפתח.
ניסוח מדויק של מילות המפתח ללא אותיות קישור
מבנה טקסט על פי פסקאות או נקודות –מבנה אחיד שרץ לאורך כל גוף הטקסט
כתיבה קולחת ועניינית סביב רעיון מילות המפתח הנמצאים בגוף הכתבה
כתיבה לצרכי קידום אתרים SEO חייבת להתבצע על ידי כותבים, מנסחים ועורכים מקצועיים. חברות רבות בתחום קידום אתרים SEO עושים שימוש מוגבר בכותבי תכנים מקצועיים לכלל הצרכים הטקסטואליים שלהן.