קידום בפייסבוק
שימוש ברשתות חברתיות לקידום אתרים
הרשתות החברתיות ובראשן הפייסבוק מהווים את הטרנד החדש של עולם האינטרנט. כלל הרשתות החברתיות פועלות במסגרת WEB2 טכנולוגיות שיתוף חדשנית שעושה את צעדיה הראשוניים בתחום האינטרנט. עם למעלה מ-3 מליון מנויים פעילים בפייסבוק –ישראל, הפך קידום בפייסבוק לצורך פרסומי ושיווקי עבור כל עסק ועסק.
קידום בפייסבוק הפך בשנתיים האחרונות לכלי פרסומי ואמצעי שיווק מוביל ברשת האינטרנט. ההד התקשורתי לו זוכה הפייסבוק מעבר לגבולות הרשת, מעמיד אותו כאמצעי המדיה הכי פופולארי בעולם. לצורך קידום בפייסבוק הפעילה מערכת הרשת החברתית מספר כלים פונקציונאליים העוזרים לכל אחד ואחת לקדם את ענייניו ברשת, וכל זאת מבלי לגרום לגולשים לצאת מגבולות הרשת החברתית, להלן מספר אפשרויות לשיווק וקידום דרך הפייסבוק:
קידום בפסייבוק באמצעות פתיחת פרופיל אישי
למרות שהפרופיל האישי נועד יותר לצרכים אישיים ופחות עסקיים, עדיין לא מעט עסקים פותחים עמוד פרופיל אישי המאפשר להם להיות בקשר עם עד 500 חברים.
קידום בפייסבוק באמצעות קבוצה
כל משתמש רשום ופעיל ברשת הפייסבוק יכול ליצור קבוצה העוסקת בנושא או במטרה מסוימת. עסקים רבים מכוונים את פתיחת הקבוצה לצרכי יצירת "באזז" תקשרותי לצרכים שיווקים ובאמצעות כך מייצרים דיונים המתקיימים ברשת סביב נושא הקבוצה.
קידום בפייסבוק באמצעות דף אוהדים
כולנו מכירים את האייקון המפורסם של הפייסבוק ה-LIKE. אייקון זה מהווה את סימן ההיכר המפורסם בעת הצטרפות חברים חדשים לדף האוהדים שלכם ברשת. הגדלת כמות האוהדים בדף יכולה לעזור לקידום הדף שפתחתם במנועי החיפוש תחת קטגורית החיפוש המופיעה בו. דף אוהדים הינו השיטה היעילה והטובה ביותר שיש לפייסבוק להציע בתחום קידום עסקים ברשת החברתית.
קידום בפייסבוק באמצעות קישורים ממומנים
גם הפייסבוק, בדיוק כמו מערכת מנוע החיפוש של גוגל, מאפשרת לכם לפרסם מודעות טקסט (בצירוף תמונה) כמודעות קישור לאתר הרשמי שלכם. מיקוד קהל היעד מתבצע באופן ישיר להגדרות השונות אותם אתם קובעים, לרבות, גילאי קהל היעד, תחומי התעניינות, מצב משפחתי ועוד.
אומנם, ברשת האינטרנט קיימות עוד מספר רב של רשתות חברתיות מובילות, אך הפייסבוק היא ללא ספק "המלכה" הבלתי מעוררת של תחום הרשתות החברתיות ברשת. פעילות יצירתית ויעילה לצרכי קידום האתר שלכם דרך הפייסבוק תבטיח לכם הצלחה מרבית באופן מיידי.