077-996-9422

מלאו את הטופס ונשמח להיפגש

אחסון אתרים וניהול שרתים

אחסון אתרים משותף
מושג שיתוף אירוח מתקשר לנושא אחסון אתרים. לאחר שהקמתם אתרים על ידי חברה לבניית אתרים, יש צורך לשמור על האתר ולאחסן אותו במקום מסוים, משמעות הדבר, הצורך בחברת אחסון.
חברות אחסון יכולות להציע שירות כולל של בנייה, קידום ואחסון אתרים. כאשר, בוחרים את האחסון יש להתמקד בנושאים הבאים:
מקום אחסון האתר
סוג האחסון
כתובת IP ייעודי לעומת IP משותף
אחסון משותף לעומת אחסון ב-Class C
מה משמעות הדבר?
מקום אחסון האתר
אם הפעילות העסקית שלכם מכוונת לפלחי שוק בארץ, כדאי שהאחסון יהיה כאן בישראל. אם הפעילות מכוונת לפלחי שוק ברחבי העולם, יש לבחון שירותי אחסון בכל מדינה בה אתם פועלים.
מדוע? כיוון שזמן העלאת האתר לאזרח בריטניה מול שרת בישראל ממושך, אינו יעיל, אינו נכון ובעיקר פוגם בפעילות העסקית ובקידום האתר שלכם.
סוג האחסון
רוב האתרים נמצאים בסוג אחסון משותף. כלומר על אותו שרת יושבים כמה אתרים אשר "שוכרים חלק יחסי" מתוך השרת הניתן על ידי חברת האחסון. הסיבות לכך ברורות, עלויות נמוכות, היקף הפעילות אינו מצריך מקום בנפרד (Class C).
חסרונות הדבר, ייתכן והאתר שלכם, חולק שותפות עם אתרים בעלי פעילות נמוכה, תנועה קטנה או אתרי סקס או הימורים. דבר זה עלול לחבל בתשומת הלב מצד מנועי החיפוש.
שרת ייעודי
משמעות הדבר, שמדובר על שטח אחסון פרטי, של האתר שלכם. לרוב, מדובר על אתרים בעלי קנה מידה רחב מאוד, לרבות פורטלים, אתרים כלכליים בהם אין חשש שהשרת הוא של אתרים נוספים, אלא לשימושכם הבלעדי.
אתרים גדולים אלה, לרוב גם זוכים להתייחסות של כבוד מצד מנועי החיפוש, כיוון שמדובר על אתרים בעלי נפח פעילות, תנועה וחשיפה גבוהים מהמקובל.
IP ייעודי
ברוב המקרים בעלי אתרים לא מודעים לחשיבות כתובת IP ייעודית אשר מאפשרת לחסוך בעלות שרת ייעודי. הדבר מאפשר לאחסן את האתר באחסון שיתופי ולהפריד את האתר וירטואלית משאר האתרים ע"י הקצאת כתובת IP ייעודית.
אפשרות זו מתאימה לבעלי אתרים לא גדולים אשר מעונינים בקידום האתר בגוגל ללא רכישה של שרת ייעודי לאחסון האתר.
האם קיימת דרך אחרת?
חברות בנייה ואחסון אתרים, יכולות להציע מגוון פתרונות על מנת לייעל את עבודת ה-SEO, גם במצב של אחסון משותף. הסיבה לכך נובעת מהעובדה, שלא ניתן לכל אתר בכל היקף פעילות להקצות מקום נפרד ולכן יש אפשרויות שונת כמו הקצאת כתובת IP יחודית לאתר.
חברת Next site, המציעה מגוון פתרונות אינטראקטיביים ברשת, יכולה לסייע בפתרון התייחסות מנועי החיפוש לאתרים שאין ברשותם כתובת IP ייעודי. מומחיות זאת ומתן פתרונות הן תולדה של צרכים שונים שהתגלו לאורך השימוש ולאור התייחסות מנועי החיפוש במקרים מסוימים.