077-996-9422

מלאו את הטופס ונשמח להיפגש

קידום אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני מהווה את הפעולה הנפוצה ביותר בתחום קידום אתרים SEO, פעולה זו מתייחסת למנגנון החיפוש המרכזי של מנועי החיפוש השונים. לצורך המחשה, כאשר אתם נכנסים לעמוד הראשי של גוגל-מנוע החיפוש המוביל בעולם, אתם נחשפים לתיבת טקסט עליה אתם רושמים את הביטוי, המילה או ההגדרה שאתם מחפשים, מייד לחיצה על כפתור ENTER ,תחשפו לעמוד התוצאות בצידו הימני (ברוב המקרים) יופיעו התוצאות האורגניות ומצד שמאל של המסך הקישורים הממומנים.
קידום אתרים אורגני, אינו מתבצע על פי אפשרויות הפרסום במנועי החיפוש של גוגל ולכן מחייב אתכם לקדם את האתר ביחד עם חברה מקצועית בתחום ה-SEO וקידום אתרים במנועי חיפוש. קידום אתרים אורגני הוא למעשה סך כל הפעולות המתבצעות על ידי החברה לקידום אתרים לטובת שיפור מיקומים בעמוד הראשי של מילת המפתח או הביטוי אותו חיפשו הגולשים.
קידום אתרים אורגני
מספרים ונתונים:
קרוב ל- 90% מהגולשים מעדיפים את גוגל כמנוע החיפוש האופטימאלי לצרכי חיפוש שונים ברשת
בכל עמוד חיפוש שגוגל מציג מופיעים לא יותר מ-10 תוצאות אורגניות שהעלה החיפוש
רק 10% מהגולשים יטרחו לעבור לדף החיפוש הבא בגוגל
קרוב ל-80% מהגולשים גם לא טורחים לגלול את הדף הראשון במלואו.
מכלל הנתונים הנ"ל יוצא כי קידום אתרים אורגני אמור להיעשות בצורה כזו שמטרת הקידום תהיה להופיע במיקומים הראשוניים בדף החיפוש הראשון, או במילים אחרות, רק מי שיצליח להגיע אל המיקומים הראשונים יוכל ליהנות מכל כמות הגולשים הנכבדת שהגיעה אל עמוד זה.
קידום אתרים אורגני הוא לא עניין של מזל או הצלחה מזדמנת. הקידום אמור להיות מבוצע על פי כל הכללים של מנועי החיפוש בו מבוצעת הפעולה. מכיוון שגוגל נחשב למנוע החיפוש הפופולארי ביותר בקרב כלל גולשי האינטרנט, מרבית המאמצים מופנים לטובת קידום האתר בדפים האורגניים שלו
קידום אתרים אורגני מבוצע על ידי סקרי שוק מעמיקים לצרכי SEO ועל פי הנחיות ברורות להזנת טקסטים בתוך האתר. גם כאשר הגעתם למיקום מועדף בתוך העמוד האורגני של גוגל, אין זה הזמן לנוח על "זרי הדפנה", פה למעשה מתחילה מלאכת שימור המיקום הגובה אליו הגעתם.