0527347474

מלאו את הטופס ונשמח להיפגש

מיתוג ברשת

הדרך שלך לגרום ללקוחות שלך להעדיף דווקא אותך

כאשר אנחנו עולים במסע פרסום, ואין זה משנה אם מדובר בפרסום אופליין (תשדירים בטלוויזיה, או תשדירי
רדיו, או שלטי חוצות, או מודעות בעיתונים), או בפרסום אונליין (פרסום במנועי חיפוש, פרסום באפליקציות,
פרסום בפייסבוק, קידום וידאו וכדומה) – תמיד חשוב להגדיר את מטרת מסע הפרסום, על מנת שנוכל לבחון
בסופו אם השגנו את המטרה או לא. מבין כלל היעדים שניתן להגדיר קמפיין, שני הפופולאריים ביותר הם השגת
ביצועים, ומיתוג. השגת ביצועים זהו כל מה שקשור במכירות, פניות לעסק, טלפונים, הרשמות, הצעות מחיר
וכדומה; ומיתוג הוא כלל הפעולות הקשורות בהגדלת טווח החשיפה למותג. כמובן שכל מסע פרסום צריך
הגדרת יעד אחד, ולכן לא ניתן להגדיר גם ביצועים וגם מיתוג באותו מסע פרסום. במאמר זה נדבר על קמפיין
מסוג מיתוג

מי בכלל צריך קמפיין מיתוג?

אז, השאלה מי בכלל צריך קמפיין מיתוג היא שאלה מצוינת, כיוון שבפועל עסקים רבים (עסקים קטנים בעיקר)
אינם זקוקים לקמפיין מיתוג, אלא לקמפיין ביצועים. יחד עם זאת, חשוב להבין כי קמפיין ביצועים יעיל בעיקר
במקרים שבהם יש לנו מוצר ייחודי שאין לנו מתחרים, או שיש לנו יתרון ביחס למתחרים שלנו, והלקוחות שלנו
מבינים את היתרון שלנו וגם מעריכים אותו, לדוגמא – אנחנו זולים יותר, אנחנו איכותיים יותר, אנחנו מספקים
שירות טוב יותר, אחריות לזמן רב יותר וכדומה, אך, מה קורה כאשר אין לנו באמת יתרון יחסי מול המתחרים
שלנו? מה קורה כאשר אנחנו מציעים שירות דומה, מחיר דומה, תנאי תשלום דומים? או יותר מכך – מה קורה
כאשר אנחנו יקרים יותר מהמתחרים שלנו? או כאשר הלקוחות שלנו לא באמת מבינים מדוע אנחנו עדיפים?
במקרה זה – קמפיין מיתוג יהיה הקמפיין הנכון עבורנו.

איך בונים קמפיין מיתוג?

בשלב הראשון, אנחנו צריכים לבחור את המסר שאותו נעביר ללקוחות הפוטנציאלים שלנו, כיוון שמיתוג בבסיסו
הוא הליך שיווקי שמטרתו ייחוס של תכונה כלשהי למוצר שלנו, או לשירות שלנו, או לחברה שלנו. התכונה הזו
יכולה להיות יוקרה (במקרה של מרצדס), איכות (במקרה של נייק), חדשנות (במקרה של אפל), שירות מעולה
(במקרה של אוויס) או כל תכונה אחרת שנבחר.

בשלב השני, נכין את החומרים השיווקיים שנרצה להפיץ – זה יכול להיות באנרים, סרטוני וידאו, סרטוני אנימציה,
כתבות ועוד, וכמובן שניתן גם לשלב בין באנרים לסרטוני וידאו וכדומה.

בשלב השלישי נבחר את המדיום שדרכו נרצה לפרסם – קידום וידאו ביוטיוב? קידום וידאו בפייסבוק? באנרים
ברשת המדיה של גוגל? מודעות תמונה בפייסבוק? באנרים במגוון אתרים אחרים? באנרים באפליקציות? כמובן
שלא חייבים לבחור רק מדיום אחד, וקמפיין מיתוג מוצלח על פי רוב יכלול יותר מרשת פרסום אחת, כיוון
שהמטרה היא להגיע לקהל רחב ככל האפשר.

חברת נקסטסייט נחשבת לאחת הסוכנויות הדיגיטליות המובילות בישראל, וב-12 שנים האחרונות סיפקה שירותי
פרסום וקידום למאות לקוחות. אנו מספקים ללקוחותינו שירותי פרסום בגוגל ובפייסבוק כבר למעלה מ-5 שנים,
וניהלנו עבורם קמפיינים במגוון רחב של תקציבים,

ואנחנו נשמח לעשות גם עבורכם קמפיין מיתוג. למידע נוסף אתה מוזמן ליצור עמנו קשר

הכתבות האחרונות בנושא מיתוג ברשת