077-996-9422

מלאו את הטופס ונשמח להיפגש

ניקוי מוניטין

ניקוי מוניטין – לדחוק תוצאות שליליות בגוגל!
כאשר עורכים חיפוש בגוגל על אדם מסוים, עסק מסוים וכדומה, ,ניתן למצוא על כל אחד מידע רב מסוגים שונים. רובנו היינו רוצים לגלות אזכורים חיוביים בלבד בגוגל, אך המציאות אינה תמיד כזו. לעיתים הקישורים המופיעים בחיפוש גוגל הם אזכורים שליליים, אשר מספרים על אירועים שליליים הקשורים לאדם או לעסק, מספרים עליו תגובות שליליות וכדומה. לעיתים מדובר פשוט במידע אישי שנחשף באופן לא רצוי, ומופיע כעת גלוי לעיני כל. את האזכורים הקיימים בגוגל אין אפשרות למחוק, מה גם שהמחיקה לא תועיל, כי האתר אליו הם מפנים יישאר קיים. אך ניתן בהחלט לדחוק אזכורים שליליים בגוגל.
ניקוי מוניטין
תהליך של ניקוי מוניטין הוא תהליך ידוע שאותו מבצעים אנשים מפורסמים או עסקים גדולים, אשר מעוניינים לדאוג לכך שבחיפוש שמם בגוגל יופיעו רק אזכורים חיוביים אשר מועילים להם. כל עסק, למשל, רוצה להופיע בראש רשימת תוצאות החיפוש כאשר מחפשים את שם העסק, או מילים רלוונטיות הקשורות אליו. אך אם בראש רשימת תוצאות החיפוש יופיע שמו של העסק, בצירוף חוות דעת שלילית ובוטה של לקוח לא מרוצה – הדבר לא יועיל לעסק, בלשון המעטה, ואף יפגע בו מאד. לכן, עסקים רבים אשר נתקלים במצבים כאלה, דואגים לבצע ניקוי מוניטין למילות החיפוש הרלוונטיות.
איך לדחוק תוצאות שליליות בגוגל
על מנת לבצע ניקוי מוניטין ולדחוק תוצאות שליליות בגוגל, יש לדאוג, בפשטות, לקדם אזכורים אחרים, חיוביים, אשר ידחקו את האזכורים השליליים למקומות נמוכים ומרוחקים ברשימת תוצאות החיפוש. את זה ניתן לעשות באמצעות קידום אתרים מקצועי, ועבודת SEO מתקדמת, אשר מתמקדת באזכורים חיוביים של העסק או האדם המדובר, וכמובן באתר הפרטי של האדם או העסק, ובקידום שלהם על חשבון אזכורים אחרים. באמצעות קידום יעיל של תוצאות חיוביות בגוגל, ניתן יהיה לדחוק את התוצאות השליליות למקום נמוך ברשימת תוצאות החיפוש, כך שאנשים שמבצעים את החיפוש לא יגיעו כלל אל התוצאות הללו ולא יבחינו בהן, כפי שקורה בדרך כלל בתוצאות שאינן נמצאות במיקום גבוה.