077-996-9422

מלאו את הטופס ונשמח להיפגש

מיתוג ברשת

כל כמו תחום אחר בשיווק, גם תחום שיווק אתרים עסקיים ברשת האינטרנט הינו תחום נרחב המכיל מספר אלמנטים מקצועיים במקביל. שיווק באינטרנט בדומה לשיווק בכל רמה אחרת, מחייב אתכם לפעול במקביל במספר מישורים על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.
את פעולות השיווק באינטרנט מומלץ לבצע על פי הפעולות הבאות במקביל:
שיווק באינטרנט באמצעות קידום אתרים אורגני
קידום אתרים אורגני יכול לספק לכם בזמן קצוב תוצאות מרחיקות לכת בתחום תנועת הגולשים לאתר. כל שאתם צריכים לעשות הוא לשכור את שירותיה של חברת קידום מנוסה ומקצועית שתנהל עבורכם את הפעילות.
שיווק אתרים באמצעות קמפיינים ממומנים בגוגל
למנוע החיפוש המוביל בעולם (גוגל), ישנה מערכת פרסום עצמאית המאפשרת לכם להעלות קישורים ממומנים בשיטת PPC (תשלום עבור הקלקה). במערכת זו אתם מנהלים ושולטים בכל מסגרות הקמפיין, החל מניסוח מודעות הפרסום, דרך הקצבת התקציב ועד להחלטה מתי לעלות או להוריד מינונים של הקמפיין.
שיווק באינטרנט באמצעות הרשתות החברתיות
אחרי מנועי החיפוש נמצאים הרשתות החברתיות ככלי התעבורה הכי נפוץ ברשת. מיליוני גולשים ברחבי העולם נכנסים מדי יום לרשתות החברתיות המובילות ומבצעים שם מספר רב של פעולות. שיווק אתרים דרך הרשתות החברתיות יכול לחשוף את האתר שלכם לקהל מגוון וממוקד של גולשים. זכרו שפעולה זו חייבת להתבצע מתוך חשיבה יצירתית והתאמת אופי הפרסום וצרכי השיווק לקהל היעד.
שיווק באינטרנט באמצעות מיתוג האתר
מיתוג האתר ברשת כולל מספר פעולות שיטתיות להגברת חשיפת האתר לקהלי היעד שלו, החל מפרסום האתר בפורטלים מובילים בשטחי הפרסום המוצעים לכך (באנרים), דרך יחסי ציבור מרושתים המתבצעים דרך כתבות תוכן שיווקי מטעם האתר באתרים מובילים בתחומם ועד ל"פעילות גרילה" לפרסום האתר בבלוגים, פורומים, חדרי שיחות ועוד הנמצאים ברשת.
שיווק אתרים באמצעות יצירת קהילות יעד.
האינטרנט הינו כלי השיתוף הגדול ביותר. באמצעות הקמת קהילות מוצר/מותג לאתר שלכם, תוכלו ליצר חשיפה עצומה למוצרים או השירותים השונים שלכם כעסק. פתיחת אתרי נישה בתחומים שונים החופפים לאתר העסקי שלכם, יוכלו לקדם באופן מהיר ויעיל את תנועת הגולשים לאתר העסקי שלכם. לדוגמא: אם ברשותכם עסק לייצור אופני הרים, מומלץ להקים אתר שיתופי ברשת העוסק בכל מכלול הצרכים לרוכבי אופניים. אתר זה יכול להוות חלק מהאתר הרשמי שלכם או לחילופין ליצור תנועת קישור בין האתר הרשמי לבין הקהילה המקצועית שהקמתם ברשת.