077-996-9422

מלאו את הטופס ונשמח להיפגש

פרסום ממומן בגוגל

קידום ממומן מתבצע באמצעות ניהול קמפיין PPC (PAY PER CLIK), או בעברית: תשלום עבור הקלקה. קידום ממומן מתאפשר במנועי החיפוש של גוגל באמצעות AdWords (מודעות טקסט). כמו כן, בשנים האחרונות החלו להופיע מודעות טקסט (בשילוב תמונות) גם ברשת החברתית פייסבוק לצרכי קידום ממומן.
הקידום הממומן הינה שיטת קידום אתרי אינטרנט באמצעות חשיפת מודעות טקסט עם קישור לאתר. המודעות מופיעות לעיני הגולש בכל פעם שהוא הקליד מילת מפתח או ביטוי אותו הגדרתם מראש כחלק ממערך קמפיין הקישורים הממומנים שלכם.
קידום ממומן למה זה טוב?
קידום ממומן היא עוד פעולת קידום שתעזור לאתר שלך (במידה ואתם מבצעים את הפעולה ביעילות), לקבל חשיפה מרבית באמצעות מיקוד רלוונטיות קהל היעד והגדרות החיפוש שלו. קידום ממומן מאפשר לכם בעלויות שאתם קובעים ליהנות ממערך פרסום ושיווק יעיל בתוך הרשת.
מה היא מטרת הקידום הממומן?
מטרת העל של הקידום הממומן היא כמובן להוביל לתנועת גולשים גדולה יותר, רלוונטית יותר ואיכותית יותר אל תוך האתר שלכם.
כיצד מתנהל קמפיין PPC?
קמפיין PPC מתנהל באופן עצמאי על ידי בעל האתר או נציג מטעמו. בשלב הראשון יצטרך מפיק הקמפיין לפתוח כרטיס במערכת,להגדיר מילות מפתח נבחרות על ידו, לשכתב מודעות פרסום טקסטואליות שיוצמדו אל הקישורים לאתר, לתמחר את עלויות התקציב עבור כל הקלקה (המחירים נעים בין אגורות בודדות לעשרות שקלים להקלה, תלוי בפופולאריות של מילת המפתח).
בשלב השני, מעניקה מערכת הפרסום של "גוגל" מספר כלים סטטיסטיים שיעזרו למפרסם למדוד כל תנועה שבוצעה, בין הכלים השונים תוכלו ליהנות ממידע מפורט של כמות הפעמים בהן הוצעה המודעה, מספר הפעמים שבוצעה הקלקה, מחיר ממוצע להקלקה ועוד. כלי מעקב אלו ונוספים יעזרו לכם למקד את מטרות קידום ממומן ולגבש עבורכם תכנית עבודה מסודרת להמשך. כמו כן, מערכת קידום ממומן אינה מחייבת בגובה תקציב מסוים או תקופת פרסום, אתם יכולים להתחיל ולסיים בכל רגע נתון ובכל תקציב שתבחרו לנכון. גם בתחום זה מומלץ להיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע מתחום הקידום, בעיקר בקמפיין הראשון שאתם מבצעים.